miércoles, 24 de octubre de 2012

Descripcions

El professor de COED ens va demanar que describisim algun company de classe. 

Us deixo amb la meva decripció, la vaig fer de l'Ariadna Lamiel.



L'Ariadna va néixer el dia 5 de juny del 1994 a Barcelona, però se'n va anar a viure al Vendrell, Tarragona. Té un germà, que curiosament es diu igual que el meu, Arnau i també tenen la mateixa edat.

És una noia alta i prima. El que més m'agrada del seu físic són els seus ulls verds ametllats amb tonalitats marrons, les celles les porta arquejades. El nas i la boca són petits. El color del seu cabell és castany, segons com li toca el sol sembla més clar o més fosc.

Quan a personalitat, recordo que el primer dia que la vaig conèixer semblava una noia callada i seriosa però ara que la conec més haig d'afirmar que és oberta i decidida, sempre aporta la seva opinió i és molt riallera.

Li agrada molt estar amb nens per això estudia Educació Infantil a la Universitària Blanquerna. A més a més té el títol de premonitora i ha tingut experiència amb els més petits.
Participa en la festa Major del seu poble en diferents activitats com el ball de les Gitanes del Vendrell.
L'any passat va deixar de fer natació, una de les seves passions ja que portava des dels 5 anys practicant-lo.

Espero poder conèixer-la millor i així ampliar la seva descripció.


Una vegada feta la descripció, vam haber de sortir a presentar-la, el professor ens anava corregint allò que no haviam fet bé:
-To de veu.
-No creuar les cames, ni seure's.
-No còrrer.
-Contacte visual.
-Fer pauses.  

Informació extreta dels apunts de classe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario