viernes, 16 de noviembre de 2012

Quart dia de SAE

Ahir vaig acompanyar a la meva padrina a l'escola on va a fer les pràctiques.
Es tracta de l'Escola Garbí, una escola privada que es troba a Esplugues.
Vaig anar a la classe dels estels, de P5.

Em va sobtar/agradar:
-Nivell d'anglès: classes amb una mestra nativa, classes de teatre en anglès, contes en anglès explicat per nens de la ESO....
-Reforç positiu: sigui pel que sigui, compensació: targeta per al grup “color” i el grup que tingui més targetes pot escollir el cap que vulgui.
-Cap de taula, de música...: responsabilitat.
-Hàbits a seguir: l'hora de dinar, de sortir...
-Relacionar-se amb nois/noies d'altres edats.
-Tenir grups per colors: bona organització, no perds temps.
-Resoldre les baralles o discussions ells mateixos.
-Poder portar una joguina de casa per a jugar a l'hora del “jardí”i compartir-ho amb els demès.
-Els racons es troben fora de la classe, no hi ha racó de música.
-Cada classe té el seu nom, des de P3 fins a 2 de batxillerat.

Em vaig sentit molt a gust tant amb la meva padrina, amb la mestra i la coordinadora d'infantil.

A continuació us deixo amb fotografies que vaig realitzar durant tot el dia:

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario